ແນະນຳວີທີການນໍາໃຊ້ລະບົບ


1. ສຳລັບຜູ້ທີນໍາໃຊ້ຂໍ້ມູນຄັ້ງທໍາອິດ ໃຫ້ ພະນັກງານ ຜູ້ດູແລລະບົບ ເປັນຜູ້ສ້າງ User ແລະ Password ໃຫ້ ພ້ອມ ຢືນຢັນໂຕຕົນ.


2. ສຳລັບຜູ້ນໍາໃຊ້ລະບົບໃຫ້ທໍາການປ້ອນຂໍ້ມູນ Username ແລະ Password ທຸກຄັ້ງກ່ອນເຂົ້າສູ່ລະບົບ ແລະ ກົດອອກຈາກລະບົບເມື່ອ ປິດກະຮອບວຽກສົມບູນແລ້ວ.


3. ການນໍາໃຊ້ລະບົບບໍລິຫານຈຸດຮັບຝາກໄປສະນີ ຄວນໃຫ້ຂໍ້ມູນ ທີ່ຢູ່ ແລະ ທີ່ຕັ້ງ ຖືກຕ້ອງສົມບູນ ແລະ ຫ້າມໃຫ້ຂໍ້ມູນເທັດ.


4. ຫາກມີບັນຫາໃນການນໍາໃຊ້ລະບົບໃຫ້ແຈ້ງທາງພະນັກງານຜູ້ດູແລລະບົບເພື່ອແກ້ໄຂບັນຫາເລັ່ງດ່ວນ.


5. ຫາກມີບັນຫາໃນການເຂົ້າສູ່ລະບົບ ເຊັ່ນ: ລືມລະຫັດຜ່ານໃຫ້ທໍາການແຈ້ງຜູ້ດູແລລະບົບທຳການແກ້ໄຂ ແລະ ກູ້ລະຫັດຜ່ານໃຫ້ຍ່າງເລັ່ງດ່ວນ.